STOWARZYSZENIE ŚWIĘTEGO FILIPA NEREUSZA
Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za rozliczanie dotacji na realizację naszych projektów z różnych źródeł finansowania, zapanuje nad budżetami projektowymi i zadaniami administracyjnymi związanymi z prowadzeniem działalności Stowarzyszenia.
Jeśli masz doświadczenie w rozliczaniu projektów społecznych, Excela w małym paluszku, lubisz kiedy wszystko jest na swoim miejscu i w tabelkach zgadza się co do grosza, a do tego potrafisz załatwić różne inne “papierkowe” i organizacyjne kwestie - to stanowisko jest dla Ciebie!
Działamy od 25 lat, realizujemy wiele różnych inicjatyw zgodnych z naszą ideą “dobro - podaj dalej”. Potrzebujemy do naszego zespołu osoby, która zadba o to, aby finanse się zgadzały, w dokumentacji papierowej i elektronicznej panował porządek i wszystkie ważne sprawy były załatwione na czas.
Zakres obowiązków:
prowadzenie budżetów realizowanych projektów, finansowanych głównie ze środków miasta Ruda Śląska, ministerialnych, unijnych oraz budżetu Stowarzyszenia:
- prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów w Excelu,
- nadzorowanie zgodności wydatków z umową o dofinansowanie, harmonogramem projektu itp.,
- wprowadzanie do budżetów i kosztorysów niezbędnych zmian, jeśli zajdzie taka konieczność,
- wykonywanie płatności - bankowych i gotówkowych,
- rozliczanie projektów zgodnie z umową o dofinansowanie, wytycznymi i przepisami,
- opisywanie faktur zgodnie z wytycznymi, przygotowywanie ich do biura rachunkowego w podziale na realizowane projekty, sprawdzanie ich pod względem merytorycznym,
- przygotowywanie, w porozumieniu z biurem rachunkowym, umów o pracę/zlecenia, kompletowanie niezbędnych dokumentów kadrowych,
- sprawdzanie i weryfikowanie sprawozdań z realizacji projektów, kompletowanie dokumentów niezbędnych do ich sporządzenia przez biuro rachunkowe,
- przygotowywanie dokumentów do kontroli i udział w kontrolach,
- prowadzenie i aktualizacja, porządkowanie i opisywanie niezbędnej dokumentacji umożliwiającej funkcjonowanie organizacji (papierowej i elektronicznej), tj. umowy dot. realizacji usług, współpracy z instytucjami prywatnymi i publicznymi, umowy darowizn/sponsorskie itp.
- prowadzenie biura Stowarzyszenia, czuwanie nad bieżącymi sprawami formalnymi, odbieranie telefonu, zbieranie danych, dokumentów, kontrola ich poprawności,
- codzienna współpraca z zespołem projektowym.
Szukamy osoby, która:
ma doświadczenie w rozliczaniu projektów finansowanych ze środków publicznych (np. fundusze miejskie/ministerialne, FIO, NOWEFIO, EFS, POWER itp.),
zna dobrze Excela i lubi z nim pracować,
jest dokładna i zorganizowana, dba o szczegóły, a dążenie do tego żeby wszystko się “uzgodniło” daje jej satysfakcję, a nie wywołuje frustrację,
potrafi myśleć logicznie, czytać ze zrozumieniem (także umowy i wytyczne), analizować dane i wyciągać z nich logiczne wnioski,
potrafi pracować z dokumentami i lubi, gdy rzeczy są poukładane;
potrafi komunikować się i z życzliwością współpracować z ludźmi, także tymi dla których porządek w dokumentach jest nieco większym wyzwaniem ;)
szuka rozwiązań, proponuje usprawnienia, bierze odpowiedzialność, za to, co leży w zakresie jej obowiązków.
Mile widziane:
doświadczenie w pracy w NGO i znajomość jej realiów,
umiejętność rozliczania projektów współfinansowanych z funduszy unijnych, przygotowywania wniosków o płatność, obsługa LSI2021, CST itp.
Oferujemy:
zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę,
pracę w biurze w Rudzie Śląskiej Halembie, elastyczność godzinowa,
możliwość wykorzystania swoich umiejętności i doświadczenia w realizacji ciekawych i różnorodnych projektów, które mają sens,
stanowisko pracy o wysokim poziomie samodzielności,
możliwość zdobywania nowej wiedzy i umiejętności, podnoszenia kwalifikacji, otwartość na realizację własnych pomysłów i inicjatyw,
pracę w zespole, dla którego ważna jest dobra atmosfera i otwarta komunikacja,
wynagrodzenie uzależnione od dotychczasowego doświadczenia i wyników.
Osoby zainteresowane współpracą zapraszamy do przesłania CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych na adres biuro@nereusz.pl do 30 lipca 2025. W tytule podaj stanowisko, na które aplikujesz.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 513 969 884 lub adresem e-mail: katarzyna.westerowska@nereusz.pl
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
ul. Leśna 37, 41 – 706 Ruda Śląska, Skrytka pocztowa 28
KRS 0000013532
NIP 641-21-85-130
REGON 276699842
Nr konta bankowego:
84 1940 1076 3097 3767 0004 0000
Credit Agricole Bank Polska S.A