STOWARZYSZENIE ŚWIĘTEGO FILIPA NEREUSZA

KRS 0000013532

PRZEKAŻ DAROWIZNĘ

PRZEKAŻ 1,5% PODATKU

DOŁĄCZ DO NEWSLETTERA

PRZEKAŻ DAROWIZNĘ

08 lipca 2025

Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za rozliczanie dotacji na realizację naszych projektów z różnych źródeł finansowania, zapanuje nad budżetami projektowymi i zadaniami administracyjnymi związanymi z prowadzeniem działalności Stowarzyszenia. 

Jeśli masz doświadczenie w rozliczaniu projektów społecznych, Excela w małym paluszku, lubisz kiedy wszystko jest na swoim miejscu i w tabelkach zgadza się co do grosza, a do tego potrafisz załatwić różne inne “papierkowe” i organizacyjne kwestie - to stanowisko jest dla Ciebie!

Działamy od 25 lat, realizujemy wiele różnych inicjatyw zgodnych z naszą ideą “dobro - podaj dalej”. Potrzebujemy do naszego zespołu osoby, która zadba o to, aby finanse się zgadzały, w dokumentacji papierowej i elektronicznej panował porządek i wszystkie ważne sprawy były załatwione na czas. 

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie budżetów realizowanych projektów, finansowanych głównie ze środków miasta Ruda Śląska, ministerialnych, unijnych oraz budżetu Stowarzyszenia: 

- prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów w Excelu, 

- nadzorowanie zgodności wydatków z umową o dofinansowanie, harmonogramem projektu itp.,

- wprowadzanie do budżetów i kosztorysów niezbędnych zmian, jeśli zajdzie taka konieczność, 

- wykonywanie płatności - bankowych i gotówkowych, 

- rozliczanie projektów zgodnie z umową o dofinansowanie, wytycznymi i przepisami,

- opisywanie faktur zgodnie z wytycznymi, przygotowywanie ich do biura rachunkowego w podziale na realizowane projekty, sprawdzanie ich pod względem merytorycznym,

- przygotowywanie, w porozumieniu z biurem rachunkowym, umów o pracę/zlecenia, kompletowanie niezbędnych dokumentów kadrowych, 

- sprawdzanie i weryfikowanie sprawozdań z realizacji projektów, kompletowanie dokumentów niezbędnych do ich sporządzenia przez biuro rachunkowe, 

- przygotowywanie dokumentów do kontroli i udział w kontrolach,

- prowadzenie i aktualizacja, porządkowanie i opisywanie niezbędnej dokumentacji umożliwiającej funkcjonowanie organizacji (papierowej i elektronicznej), tj. umowy dot. realizacji usług, współpracy z instytucjami prywatnymi i publicznymi, umowy darowizn/sponsorskie itp. 

- prowadzenie biura Stowarzyszenia, czuwanie nad bieżącymi sprawami formalnymi, odbieranie telefonu, zbieranie danych, dokumentów, kontrola ich poprawności,

- codzienna współpraca z zespołem projektowym.

 

Szukamy osoby, która:

  • ma doświadczenie w rozliczaniu projektów finansowanych ze środków publicznych (np. fundusze miejskie/ministerialne, FIO, NOWEFIO, EFS, POWER itp.),

  • zna dobrze Excela i lubi z nim pracować,

  • jest dokładna i zorganizowana, dba o szczegóły, a dążenie do tego żeby wszystko się “uzgodniło” daje jej satysfakcję, a nie wywołuje frustrację, 

  • potrafi myśleć logicznie, czytać ze zrozumieniem (także umowy i wytyczne), analizować dane i wyciągać z nich logiczne wnioski, 

  • potrafi pracować z dokumentami i lubi, gdy rzeczy są poukładane;

  • potrafi komunikować się i z życzliwością współpracować z ludźmi, także tymi dla których porządek w dokumentach jest nieco większym wyzwaniem ;)

  • szuka rozwiązań, proponuje usprawnienia, bierze odpowiedzialność, za to, co leży w zakresie jej obowiązków. 

Mile widziane: 

  • doświadczenie w pracy w NGO i znajomość jej realiów, 

  • umiejętność rozliczania projektów współfinansowanych z funduszy unijnych, przygotowywania wniosków o płatność, obsługa LSI2021, CST itp. 

Oferujemy:

  • zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę, 

  • pracę w biurze w Rudzie Śląskiej Halembie, elastyczność godzinowa, 

  • możliwość wykorzystania swoich umiejętności i doświadczenia w realizacji ciekawych i różnorodnych projektów, które mają sens, 

  • stanowisko pracy o wysokim poziomie samodzielności, 

  • możliwość zdobywania nowej wiedzy i umiejętności, podnoszenia kwalifikacji, otwartość na realizację własnych pomysłów i inicjatyw,

  • pracę w zespole, dla którego ważna jest dobra atmosfera i otwarta komunikacja,

  • wynagrodzenie uzależnione od dotychczasowego doświadczenia i wyników.

Osoby zainteresowane współpracą zapraszamy do przesłania CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych na adres biuro@nereusz.pl do 30 lipca 2025. W tytule podaj stanowisko, na które aplikujesz.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 513 969 884 lub adresem e-mail: katarzyna.westerowska@nereusz.pl 

 

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

pracownik poszukiwany

PRZEKAŻ 1,5% PODATKU

WESPRZYJ

PODARUJ DOBRO:

STOWARZYSZENIE ŚWiętego FILIPA NEREUSZA

ul. Leśna 37, 41 – 706 Ruda Śląska, Skrytka pocztowa 28

KRS 0000013532

NIP 641-21-85-130

REGON 276699842

Nr konta bankowego:

84 1940 1076 3097 3767 0004 0000
Credit Agricole Bank Polska S.A

DOŁĄCZ DO NAS W SIECI: